Fòrum
Us emportaríeu en Kid Paddle de càmping? Us aniríeu a banyar al riu amb el senyor Pot? Passaríeu l’estiu amb l’Ornis a la seva vila o amb la Baliga al seu apartament de Vila-corcada? Viatjaríeu a algun país exòtic amb en Filalici? O faríeu acampada amb en Sergi Grapes?
Tenim molta curiositat per saber amb quin de tots els personatges de Cavall Fort creieu que passaríeu un estiu inoblidable. Digueu-nos-ho i expliqueu-nos per què!
Guerau - 11 anys
Sens dubte, amb el Pesquis i la Baliga.
Sempre els veig anant de càmping a l’illa Nimalia i m’encantaria anar-hi amb ells!
Guiu - 10 anys
Jo aniria de vacances amb el Kid Paddle, perquè és qui s’assembla més a mi en gustos, dibuixos i caràcter.
Pere - 9 anys
M’agradaria amb en Pesquis, amb la Baliga i amb el Kid Paddle o amb la Lea o l’Imbatible, la Tosca, l’Ot…
Duna - 9 anys
Jo me n’aniria amb la Baliga!
Arlet - 9 anys
Jo me n’aniria amb el Pesquis i la Baliga.
Clara - 9 anys
Jo me n’aniria de vacances amb la Baliga.
Jaume - 8 anys
Jo me n’aniria de vacances amb en Kid Paddle a la platja! És que és molt divertit.
Denís - 12 anys
M’encantaria passar l’estiu jugant a videojocs amb en Kid Paddle (m’encanta aquest personatge, tinc els àlbums de l’1 al 9 emprestats de la biblioteca).
Jaume - 7 anys
Jo m’aniria de vacances amb en Kid Paddle perquè és molt divertit!!
Ivette - 11 anys
Amb el Pesquis i la Baliga.
Soc tota una fan d’ells!