Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina


Agenda

Museu d'Idees i Invents de Barcelona

Museu d'Idees i d'Invents de Barcelona

Activitats per a tota la família. El MIBA és un museu d'idees i d'invents, diferent de tots els altres!

C/ Ciutat, 7, de Barcelona.


Taller infantil: Pintant circuits:

Frikins ens proposa de fer dibuixos interactius, popups i es programarà el seu comportament a través de la placa arduino o lilypad! Dissabte 23 de març a les 11.30 h. Places limitades.

Per a més informació i inscriure's: educa@mibamuseum.com o bé al tel. 933 327 930.

Si bé el MIBA es concep com un museu per a adults, els nens gaudeixen tant o més que els adults amb la seva visita, i és que el museu és una novetat que no deixa a ningú indiferenti en el que qualsevol semblança a un altre museu és pura coincidència.
Per començar, hi ha un periscopi al centre de la botiga, que dóna accés al museu, i que als més petits mai se'ls passa per alt. A més, poden escollir entre baixar per les escales fins la planta inferior del museu o llançar-se per un tobogan de grans dimensions.

Una vegada davant dels invents les cares de sorpresa estan garantides, els somriures assegurats i sobretot molta curiositat i preguntes que en alguns casos ni els grans sabrem com contestar!

Els nens són creatius de mena i estan oberts a noves idees, la visita al museu només serà una bona excusa per a deixar que aquesta creativitat s'estimuli. Per aquest motiu el museu ha creat un concurs especial per a ells: el minimiba. Descobriu fins on poden arribar les idees dels nostres petits visitants.


Informació: tel. 933 327 930

Lloc: Ciutat, 7
Població: Barcelona
Dates: Del 15/09/2011 fins el 31/12/2013
www: www.mibamuseum.com

maig 2013
Dl.Dt.Dc.Dj.Dv.Ds.Dg.
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
 
 

Per a buscar activitats a l'agenda fes servir el calendari.


Anar a: Menú de secció | Menú principal | Peu | Inici de la pàgina