Cavall Fort acaba de celebrar el seu 60è aniversari! El mes de desembre del 2021 va tenir lloc un acte que va donar el tret de sortida a diverses accions per a commemorar aquest aniversari.
Una de les activitats que proposem és una exposició basada en el dossier publicat a la revista del mes de desembre, “Benvinguts a Cavall Fort. Fem obres!”. En aquest dossier presentàvem l’edifici de Cavall Fort i obríem les portes als lectors per tal que entressin a veure com fem la revista, amb una mica d’imaginació i esbojarrament afegits: “Si voleu pasar sapigueu que no podreu deixar de jugar”.
A l’exposició, podreu passejar per diferents espais de la revista (la redacció, el plató, el taller artístic, el jardí, etc.) i fer-hi un munt de jocs.
L’exposició recorrerà diverses biblioteques durant aquest any:
Actualment:
- Biblioteca Pere Carner. Calonge, Del 4 d’octubre al 22 de novembre.
- Biblioteca de Capellades. Capellades. Del 30 d’octubre al 20 de novembre.
- Biblioteca Àngel Guimerà. Matadepera. Del 4 al 23 de novembre.
- Biblioteca Municipal 1 d’octubre. Moià. Novembre
- Biblioteca Pere Carner. Calonge. Del 4 al 22 de novembre
- Biblioteca Mossén Tomàs Capdevila. Sarral. Del 2 al 24 de novembre
Properament:
- Biblioteca Sant Valentí. Navarcles. Desembre